poniedziałek, 3 września 2012

SZKICE KONCEPCYJNE - MGŁA


Jakiś czas temu wspomniałem o trudnościach, związanych z projektem postaci, szczególnie kobiecych. Obiecałem też wrzucić kilka szkiców koncepcyjnych Mgły. A więc wrzucam. Ogólny koncept tej postaci niewiele zmienił się od początkowego pomysłu (choć w scenariuszu wygląd Mgły opisany był nieco inaczej). Problemem były niuanse, którymi starałem się nadać postaci szczególny charakter, odpowiednio kontrastujący z innymi kobiecymi postaciami w historii, w czym szczególną rolę spełniają włosy bohaterki (kilka pomysłów podsunął mi też Maciek). Efekt końcowy już wcześniej pokazywałem, ale jako ciekawostkę wrzucam też barwną wersję jednego ze szkiców wykonaną przez Piotrka Gryza, który miał być kolorystą całego projektu. Ostatecznie nie dojdzie to raczej do skutku, ale być może Piotrek wykona kolor do okładki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz